Przetargi

Zakup Sprzętu w ramach realizacji Projektu nr POKL.09.01.02-14-066/11 pt. WIEDZA KLUCZEM DO KARIERY DLA UCZNIÓW GMINY SIERPC

Sierpc: Zakup Sprzętu w ramach realizacji Projektu nr POKL.09.01.02-14-066/11 pt. WIEDZA KLUCZEM DO KARIERY DLA UCZNIÓW GMINY SIERPC
Numer ogłoszenia: 42601 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sierpcu , ul. Bp. Floriana 4, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 275 57 01, faks 024 275 57 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup Sprzętu w ramach realizacji Projektu nr POKL.09.01.02-14-066/11 pt. WIEDZA KLUCZEM DO KARIERY DLA UCZNIÓW GMINY SIERPC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wg ilości i rodzaju określonych w Formularzu oceny technicznej stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w ramach projektu WIEDZA KLUCZEM DO KARIERY DLA UCZNIÓW GMINY SIERPC.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.19.50.00-2, 32.35.12.00-0, 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7, 39.16.22.00-7, 22.83.00.00-7, 22.11.10.00-1, 38.65.10.00-3, 39.29.80.00-7, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3, 30.23.60.00-2, 30.12.51.20-8, 48.30.00.00-1, 30.23.30.00-1, 48.19.00.00-6, 35.11.34.00-0, 24.96.00.00-1, 30.19.76.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualna informacja o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsierpc.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sierpcu ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc pok. 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Sierpcu ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt i akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.19.50.00-2, 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 30.23.60.00-2, 40.62.00.00-0, 48.30.00.00-1, 30.23.30.00-1, 48.19.00.00-6, 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomoce dydaktyczne i materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 32.35.12.00-0, 39.15.11.00-6, 30.19.00.00-7, 22.83.00.00-7, 22.11.10.00-1, 30.19.95.00-5, 39.29.80.00-7, 48.19.00.00-6, 24.96.00.00-1, 24.95.00.00-8, 33.69.65.00-0, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 32.35.45.00-4, 18.52.30.00-1, 42.92.31.10-6, 38.51.00.00-3, 30.12.51.20-8, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 lutego 2012 13:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Staniszewski
Ilość wyświetleń: 1504
13 marca 2012 12:44 (Mariusz Staniszewski) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyborze_wiedza_2012.pdf] do dokumentu.
02 marca 2012 11:52 (Mariusz Staniszewski) - Dodanie załącznika [wybor_ofert.pdf] do dokumentu.
27 lutego 2012 13:16 (Mariusz Staniszewski) - Zmiana kolejności załączników.