Wniosek o nadanie lub zmianę nazwy ulicy (obiektu gminnego)

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

1. Kopia mapy ewidencyjnej z naniesionym odcinkiem ulicy proponowanej do nadania lub zmiany nazwy - (1 egz.).
2. W przypadku, gdy wniosek dotyczy nadania lub zmiany nazwy drogi wewnętrznej (stanowiącej własność prywatną) wymagana jest pisemna zgoda wszystkich właścicieli tej drogi (art. 8 ust 1a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych)

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 stycznia 2017 13:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Staniszewski
Ilość wyświetleń: 118
26 stycznia 2017 13:52 Mariusz Staniszewski - Dodanie załącznika.
26 stycznia 2017 13:52 Mariusz Staniszewski - Utworzenie sprawy.